Rozkład notek

Poniedziałek-piątek : 14.00
sobota-niedziela : 16.00

piątek, 24 sierpnia 2012

Jestem zawiedziona !

    Siemka . Więc postanowiłam znów wrócić do lps .... weszłam na blogi , a tam ! przerażenie mnie spotkało ! bez przesady ! zniszczyli pet shopy jakimiś wróżkami i pet schopkami o innych kształtach 'nowych' i strasznie czarnych oczach ! bardzo mi przykro ! chciałam żeby petki były takie jak kiedyś ! Chciałam do nich wrócić , ale jak mam to zrobić skoro ich nie na < tzn. nie ma takich jak były > ! smutno mi bardzo i jestem mega zawiedziona z hasbro ! że zniszczyli takie piękne figurki dla jakiś wróżek ! no trudno ..... baj !

2 komentarze:

  1. A jeszcze nie widziałaś LPS z generacji 3?! Poszukaj sobie obrazków na blogach:
    http://only-lps.blogspot.com/ <--- nowy adres bloga, zajrzysz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy blog! Wiesz co? Proponuję ci ofertę nie do odrzucenia:
    Krok 1.Wejdź sb na mojego bloga, którego link znajdziesz poniżej.
    Krok 2. Komentuj i odwiedzaj go co jakiś czas, i ja też będę twój.
    Krok 3. Jak tak będziesz komentować, to będę do 2 posty polecać twój blog, i będziesz miała więcej odwiedzających.

    Napisz w komku, czy się zgadzasz :). I jakbyś mogła, to polecisz też mojego??? A oto mój blog:
    lpsoluni.blogspot.com/
    POZDRO~Oleńka <3

    OdpowiedzUsuń