Rozkład notek

Poniedziałek-piątek : 14.00
sobota-niedziela : 16.00

poniedziałek, 5 marca 2012

33. Nowee lps-ki !*_*

            Hej więc mam new lps ! A mianowicie są one z serii 5 ^.^ < tej nowej > ! heh ....
wylosowałąm tego , którego tak naprawdę nie chcialam ! ALe niech będzie ! Zrobie dużą ocenkę w sensie bedzie tam :   ocenka , wygląd ,praca , imię , przyjaciel ..... ! :) A i zapomniałam powiedziec
numer tego szopa i jego ocenki więc bedzie po-trójne ! tak 3 lps ! :)






OCENKA - 10/10 !
wygląd - 10/10 fajne kolorki i wgl. ta maska ! XD
praca - Internet < wiadmości itp...>
Imię - Maska ! hah wiecie już dlaczego < jak by co jest przy wyglądzie >
Przyjaciel - Kot niebka !


Ocenka- 10/10
WYGLĄD - 10/10 przypomina zwyczajną żyrafę ! Taką z Safarii !
Praca - hmmm ....... Będzie pielęgniarką < chciałam z tym wzrostem cos związanego >
Imię - Safarii ! ^.^ hah fajoweee !
Przyjaciólka- żyrafa miętuska !



Ocenka -7/10 tego chciałam uniknąc ! < bo nie zbieram  chomików , ale mam ich milion >
Wygląd - 10/10 < jak chodzi o kolory > Bo są czad-owe !
Praca - NAUCZYCIEL ! *_* !
Imię - Pani Bord !
Przyjaciólka - Swinka morska ^.^ !:)



To tyle , ale jeszcze chcę wam pokazać dyplom , który otrzymałam ^.^


Hah słodkiii !^.^  papa - tki !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz