Rozkład notek

Poniedziałek-piątek : 14.00
sobota-niedziela : 16.00

niedziela, 25 marca 2012

Moje psy lps część.1

Hej dziś znalazłam czas no napisanie notki na blogu ! :) Więc będą dzisiaj 4 notki !
Heh ! i będą to `MOJE LPS` będe wam je pokazywać a zaczne od piesków , których mam dość dużo !


WIĘC ZACZNE OD LEWEJ STRONY WAM WSZYSTKO OPOWIADAĆ O NICH !

1- ROMEO ^.^ jest samotnikiem :(
2.George ^.^ tata maxa < 1 od prawej > !
3.Kropka ^.^ pracuje jako budowlany !
4. Max ^.^ ma 9 lat chodzi do 3 klasy :) syn Georga !

TEŻ ZACZNE OD LEWEJ STRONY !!!!!!!!!!!

1-Lucy ( ROMEO JEST W NIEJ ZAKOCHANY ) pracuje w zabawkowym !
2-Ashley ! Jest modelką , jej przyjaciółka to Pinkna !
3.Sharik ! Jest dziadkiem :) sam wychowuję wnuczkę !
4. Demi ! prowadzi nasz program < LPSTV> :)

Zaczynam od lewej !

1.Campiglio ! Prowadzi sklep sportowy !
2.Doli < piosenkarka >
3.Harry <Jest kolekcjonerem misi >
4. Bullek < prowadzi sklep spożywczy > CHODZI Z KATE !

Zaczynam od lewej :

1.Ray < ma sklep mięsny xd > najlepszy przyjaciel Dey-a !
2. DEY < ma sklep mięsny wraz z Ray-em > !
3. Czika z B&B < prowadzi z Pinkną sklep z ciuchami > !
4. Pinkna < prowadzi z Cziką sklep z ciuchami > !

ZACZYNAM OD LEWEJ :

1. Violet < wnuczka Sharika >
2. Deina < prowadzi salon kosmetyczny z Cece >
3. Cece < prowadzi salon kosmetyczny z Deiną >
4.Winter < najlepszy przyjaciel Maxa > !


MAM 20 PSÓW LPS !


W NASTĘPNEJ NOCI MOJE KOTY LPS !






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz