Rozkład notek

Poniedziałek-piątek : 14.00
sobota-niedziela : 16.00

wtorek, 3 kwietnia 2012

Noweee petki !

     wgl. to sory że tak długo nie pisałam , ale uczyłam się do sprawdzianu szóstoklasisty ! miałam dzisiaj ......
niestety nie starczyło mi czasu na wypracowanie :< dlatego cały dzień rozpaczam ! ale mama na pocieszenie
kupiła mi gazetke lps , skarpetki < XD > , słodycze , monteee <333 , nesteaa ! BABECZKEEE :)
a sama sobię kupiłam dwa petki ! pierwszy niestety nie zostanie przeziemnie  pokazany < dziś >
bo nie pamiętam numerku >.< więc chcę tylko powiedzieć że jest to Koala ma na imię Clowe , ma 26 lat i studiuję medycyne :) ohh nareszcie petek lekarz w mym zacnym mieście .....  : D posiada ona czapeczke urodzinową  < tak mi się wydaje > ! jest megaa zakochany w fotografie < słoniku Bernandzie > , który także robi sesje przepięknych modelek :) dobrze to tyle o Koali . A teraz naprawdę najnowszy lps na świecie  .....        < żart>  . Wiecie jaki ? : D jest to .......... LIS ! aww mój 2 ^.^ . Wstawie zdjęcie pod koniec ,a teraz opis . Lisio ma na imię Tysio XD < jaki rym > ma 30 lat o.0 ! pragnie być burmistrzem lecz Glory < mój 1 lis > już jest więc będzie zacięta rywalizacja ! mam nadzieję że podobała się wam notka !
raz się wyśiliłam i zrobiłam ! ALE ....... jutro będą opisy koalii :) < 3
więc jak obiecywałam będzie zdjęcie mago milorda Tysia XD !




I jak ? macie takiego ?
Poznajcie TYSIA ! bo to chłopak cn.?
w razie co ma numerek 2400 :) wow ! skąd ja to wiem ???





PAPAP-TKI :)




ManiaLps

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz