Rozkład notek

Poniedziałek-piątek : 14.00
sobota-niedziela : 16.00

piątek, 20 kwietnia 2012

43. Krowy to Zebuu ? !!!!

     Więc dziś jest trochę inny temat ponieważ o opisach lps-ków ! no ale dziś nie będe wszystkich opisywać tylko Zebu < dla was krowy> nie dawno  kupiłam zakątek zwierzątek i jak zawsze na pierwszych 4 stronach są opisy zwierząt < prawdziwych > i przykład lpska zrobionego na tym wzorze < chyba nie kapujecie ? >
No ale przejdźmy do wniosku czyl  ` CO Z TEGO ? `  więc w tym numerze były opisywane 3 zwierzątka mnie więcej zięba < mój Ireeek <3 > motylek < nie mam -,- > no i ???............ ZEBU tak Zebu to tak niby krówka ! Na pierwszy rzut oka myśle WTF ? ponieważ to krowa , ale czytam i czytam i czytam o tej 'ZEBU` i wielki szok ! ale no to dobrze że jest ta zebu ...... LECZ  czemu oni jeszcze NIE WYPRODUKOWALI KROWY ! ja się pytam ?? ohh chyba przesadzam ! No ale ugh.....








Nie rozumiem powoli .......
Zaczynam !




zEBU TE SĄ RÓZNYCH KOLORKÓW ..... mają duże oczkaa i średni nosek < NOSSSI > XDD
nie rozumiem zebu z numerem 1351 ponieważ jest obraźliwa ! Ta krówka ma smutną twarz :( I JESZCZE KTOŚ UPUŚCIŁ NA NIĄ LODA UHHH ! Widzicie może 1 zebu ? jest dziwna...... ale nikt nie jest idealny i taki będzie wlaśnie następny temat ! Dziękuje że przeczytaliście choć tyle mojej noci ! :)












Mania Lps

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz