Rozkład notek

Poniedziałek-piątek : 14.00
sobota-niedziela : 16.00

niedziela, 22 kwietnia 2012

      Siema ! w związku z tym że miałam urodziny dziadek dał mi 50 zł , a ja po szkole kupiłam sobie petki ! są czaderskie ! niestety nie miałąm zbyt dużo czasu żebyy się nimi bawić , ale dzis się pobawie !
Bo już zrobiłam opis Charliego Czaplina xoxo ! okej więc są to ........................... :





Oniiii kocham ich ! Mój pierwszy cutest ! na serio .... xd ! ALE dochodzi mi kod aktywacyjny z google
i będę mogła sobie sama zamawiać petki ! Niestety jeszcze mi nie doszła karta i nie mogę sobie
kupić new pecia .... : ccc ! okej opisy  xd :




KOŃ :

Imię - Loudres
Lat-22
Praca- ?
przyjaciel - APPLE
dziewczyna - niestety , ale jeszcze nie wybral z pośród swoich fanek !


ŚWINKA :

Imię - Apple
Lat - 21
Praca - prowadzi z Pepą sklep marchewkowy !
Przyjaciel - Loudres
Chłopak - jeszcze nie ma :((



To tyle na dziś Papa-tki :)






ManiaLps

1 komentarz: