Rozkład notek

Poniedziałek-piątek : 14.00
sobota-niedziela : 16.00

środa, 25 kwietnia 2012

Najlepsze blogi o lps ! :))

         SIEMA dziś robię ranking najlepszych blogów o lps ! i najbardziej przeze mnie lubianych :)
Okej więc zaczynam :

1.Centrum-lps : uwielbiam ten blog ! można się dowiedzieć tyle nowinek ! UWIELBIAM JULY !
2.Lps-przyjaciele : bardzo znany też blog niestety Kinga nie pisze już tyle razy :(( !
3.http://naszekochanelittlestpetshop.blogspot.com/2012_04_01_archive.html  KOCHAM TEN BLOG !
KOMENTUJE GO ALE NIKT MI SIĘ NIE ODWDZIĘCZA TYM SAMYM ! CZYTAJCIE ANI BLOGA ! < TEŻ MAM NA IMIĘ ANIA ALE MOJE PRZEZWISKO TO MANIA >
4. Moje littlest pet sho - wielbie , wielbie , wielbie !


To był moje naj blogi o lps ! jest mi tylko przykro że wszystko im komentuje , ale nikt mi się nie
odwdzięcza tym samym ...... Fajnie by było gdyby chociaż ktoś go czytał bo ja się wysilam
robie filmy na YT robie konki , zdjęcia moich lps , nowinki ...... A wy i tak tego nie czytacie !
prowadze blog od 3 lat ponieważ miałam kiedys na wp.pl ale tam też mi nikt nie komentował!
jeżeli w ciągu maja nikt mi nie skomentuje bloga to zakończe blogowanie .




ManiaLps

2 komentarze:

  1. Dizęki, że napisałaś mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog ;) Będziemy sb komentować? ^^ kumple-lps.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń