Rozkład notek

Poniedziałek-piątek : 14.00
sobota-niedziela : 16.00

wtorek, 17 kwietnia 2012

42. MEGA NOWOŚCI !

       Siema sory że tak dlugo nie pisałam , ale dużo nauki i URKIII ! dziś jest 17 kwietnia , a ja miałam 16.04 <333 AWW żebyście wiedzieli ile dostałam LPS !! Omg.....


Więc zaczne od najmniejszego zestawu co ? :***


Ok więc są to ........ 2 MEGA SUPER HIPER ......... HUSKYY I KOTECEK < SPECIALNIE BŁAD > ! AWWW ^.^



A teraz opisy :


Zwierze - Kot
Imię - Vera
Lat - 10
Praca - BRAK chodzi do szkoły LPSS3
Przyjaciel - Madonna


Zwierze : Pies
Imię-LANA
Lat- 35
Praca - Kelnerka w Palm Lps
Przyjaciel - Jefrey < chłopak jej > : D

KONIEC ....... TEGO ZESTAWU :D


A teraz 2 super hiper mega czad itp.... SAMOCHÓD LPS ! ALE NIE TEN ZWYCZAJNY !
jest nim :

 

AWWWW mega com ?

ON JEST LEPSZY NA ŻYWOOO !

Zwierze : PANDA
Imię : Jessie
Lat - 30
Praca- Szkoła ( Plastyka )
Przyjaciel - nie ma jeszcze ! Ale ma synkaa :)


I ostatni naj naj naj naj naj naj naj naj naj prezent bo od rodziców ^.^ ! JEST TO DOMEK LPS !

WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII ! :)


CZAD C'NIIE ?
zwierzaki nie będe opisane bo jeszcze się nie bawiłam chyba że po 23 się liczy 5 minut xddd !




Mam nadzieję że podobało się hmmm ?:)




ManiaLps

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz