Rozkład notek

Poniedziałek-piątek : 14.00
sobota-niedziela : 16.00

poniedziałek, 24 października 2011

Lpski nowe i Lps land New York

Hej dzis w sensie zaraz jade do miasta po new LPS za 12 zł z 3 serii w paczce raczej będzie to świnka Pepe <3 Sweet tyle że mam już takie imię bo mam już świnke ! No ale zawsze new LPS i chyba to będzie już 70 chyba albo 71 Omg co to za różnica ^w^
A więc dziś chcę wam powiedzieć że mam new miasto Lps - Land New York ! I jest tam : Kręgielnia , Bar <dla bogatych > , Kino , występy , basen , sklep sportowy , skle z odzieżą , park , ulica , Piotr i Paweł xd<3
Ale jeszcze jedno zamowiłam ten zestaw LPS z tlem świtlnym z krokodylem i kimś tam nie zwracałam uwagi to byla dżungla !XD
Lps którego wylosowalam to :

 Chyba numer 789 napewno ! Nazwe go Whity przypomina mi to się z blogiem Byllcio Maniak i postem Historie Blacki i Whity !  Mam nadzieje że się nie obrazisz za imię pzdr. !


~~ Wilk Mania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz