Rozkład notek

Poniedziałek-piątek : 14.00
sobota-niedziela : 16.00

piątek, 14 października 2011

New LPS

A więc  dziś byłam z mamą w mieście kupiłam sobie buty i wgl. !
Jak już zostało nam 10 minut do obiadu mama powiedziała że podjedziemy na hale i kupie Pet shopa !
A więc mojejm mamie podobał się taki w kwaitki ! Ale mi chwila chwila.............
Ten jest super SE mówiłam że kupie <3 Pierwszy raz osiołek no nie wieże i nie ma malowanych oczu jest boski ! Ale czemu tyle dodatków to dobrze ale troche więcej niż zawsze !
Jak wyszło na etykietce jego miłością jest LAMA nawet nie wiedzialam że to dziewczyna !
Jest extra on ma na imię Osiołek ze Shreka ! A jego przyjaciel to Gerfild ! Dopiero się poznali !
Ale chyba w poniedziałek znowu kupie jeszcze nie wiem ! Ale jestem uradowana jedyny w mieście kocham go !
Teraz jest to mój ulubiony LPS ! A i jak bym zapomniała jest on farmerem jedynym w LPS-LANDZIE !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz