Rozkład notek

Poniedziałek-piątek : 14.00
sobota-niedziela : 16.00

czwartek, 13 października 2011

Oto ja i tort

Oto tort dla bloga LPS-przyjaciele !
Dlaczego Koń ? Ponieważ biegnie szybko przez przeszkody i te złe omija ! T.T
Hahah ale się rozpisałąm juhu ! A więc to moja pierwsza nocia więc powiem że mam na imię Ania i mam 12 lat <3
Mam 67 lps ! W tym foczke z najnowszego numeru zakątek zwierzątek ! Oczywiście gazete kupywałam aż 2 razy bo wiecie kosztuje ona 9 zł a normalny 15 zł <u mnie > i wylosowałam konika morskiego niebieskiego , który ma na imię Małżosia z Akwalans !: ) I jeszcze Łabedzia , który ma na imię Abby jest super ! A wgl .to już mój drugi !
Moje miasto LPS nazywa się LPS-Land i jest super są sklepy np. spożywczy czy też łazienka i pierdółkownia
Mamy jeziorko i mostek !<3 A jutro kupuje new LPS i chcę żeby to był jakiś specjal ediotion !

1 komentarz: