Rozkład notek

Poniedziałek-piątek : 14.00
sobota-niedziela : 16.00

piątek, 14 października 2011

Wybieg i powiadomienie !!!!

Hej więc chciałam powiadomić że jeżeli ktoś chce żebym dawała codzinnie komentarze do jakieś bloga lps nie ma sprawy ale prosiła bym żebyście mi też komentowali !To było takie małe powiadomienie !
A więc tu na zdjęciu jest wybieg mody LPS !
Ju huuu ! Występowało więcej osób ale nie mogę znależć
zdjęciaa a wgl. to nawet jak znajde nie wchodzi grrr. !
Śiedzicie może na Pet sitters ?
Jak coś mam na imię DżunglaOpos804
Hahaha tak lubie opossy ale one i tak szczury przypominają xd
Juri przy piciu !
Widzowie przy scenie
A modelki na scenie !xd
A więc następna notka może być o mojim new lps !<3
Oby to był jakiś z SE <specjal edition>
Dobraaa ja kończe bo są pewnie już wyniki konku na blogu w którym wzielam udzial w poprzednich notkach podałam
nazwe tego bloga to więc.....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz